Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej w zakresie:
a) sporządzenia planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej,
b) pobierania i rozliczania dochodów budżetowych,
c) terminowości odprowadzania pobranych dochodów do budżetu państwa,
d) windykacji należności z tytułu dochodów budżetu państwa,
e) sporządzenia sprawozdania Rb-27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami.
Jednostka kontrolująca: Wojewoda Kujawsko-Pomorski
Okres objęty kontrolą: 1.01.2017 r. - 31.12.2107 r.
Raport z wizyty monitorującej dostępny jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich przy ulicy Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław, I piętro, pokój 120.
Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy starostwa, wyłącznie w obecności pracownika wydziału Pani Aliny Matuszak.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 10726 |
Podmiot udostępniający: | Powiat Inowrocławski |
Nazwa dokumentu: | Wystąpienie pokontrolne |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Józef Ramlau |
Osoba, która udostępnia informację: | Jakub Najdowski |
Data wytworzenia informacji: | 28.05.2018 10:46:17 |
Data udostępnienia informacji: | 28.05.2018 10:46:17 |
Data ostatniej aktualizacji: | 02.02.2021 12:12:04 |
Rejestr zmian |