Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Kierownikiem jest Radomił Belt
ul. Mątewska 17
88-100 Inowrocław
tel. 52 3592 260
e-mail: ag@inowroclaw.powiat.pl

Do podstawowych zadań Referatu Administracyjno-Gospodarczego należy w szczególności:

  1. w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:
    1. zabezpieczenie mienia Starostwa i konserwacja urządzeń i sprzętu,
    2. zapewnienie właściwej informacji wizualnej o miejscu i czasie pracy Starostwa, w tym jednostek podległych, mających siedzibę w budynkach Starostwa,
    3. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym,
    4. prowadzenie rejestru wydatków oraz spraw dotyczących zaangażowania środków finansowych, związanych z obsługą Starostwa,
    5. ewidencjonowanie środków trwałych i pozostałego wyposażenia Starostwa oraz ewidencjonowanie stanów i zmian w środkach trwałych, wartościach niematerialnych i prawnych, naliczanie umorzeń,
    6. prowadzenie archiwum zakładowego, w tym wdrażanie i stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
    7. nadzór merytoryczny, nadzorowanie pracy oraz koordynowanie planowanych do wykonania robót remontowych przez pracowników brygady remontowej,
    8. prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych;
  2. w zakresie gospodarowania mieniem:
    1. administrowanie budynkami Starostwa,
    2. prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem właściwego stanu technicznego i sanitarnego budynków i pomieszczeń, w tym zabezpieczenia przeciwpożarowego,
    3. opracowywanie projektów umów najmu i użyczenia dotyczących mienia Powiatu,
    4. nadzór i prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem powiatowym zasobem mieszkaniowym,
    5. inicjowanie i koordynowanie działań mających na celu zmniejszanie kosztów utrzymania nieruchomości,
    6. administrowanie mieniem po zlikwidowanych jednostkach,
    7. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Powiatu.
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 402
Podmiot udostępniający: Powiat Inowrocławski
Nazwa dokumentu: Referat Administracyjno-Gospodarczy
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Cezary Wawrzyniak
Osoba, która udostępnia informację: Cezary Wawrzyniak
Data wytworzenia informacji: 28.06.2024 08:39:37
Data udostępnienia informacji: 01.07.2024 07:49:14
Data ostatniej aktualizacji: 01.07.2024 10:29:48
Rejestr zmian