Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Podstawa prawna:

  • ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw

Wymagane dokumenty:

  • wniosek,
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Opłaty:

  • opłata skarbowa za zaświadczenie – 17 zł

Opłatę skarbową należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub na rachunek bankowy Urzędu Miasta Inowrocławia:

Bank PKO BP S.A. z siedzibą w Warszawie przy
ul. Puławskiej 15,

nr rachunku: 84 1020 1462 0000 7102 0313 0143.

Termin załatwienia sprawy:

  • niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni.

Osoba i jednostka prowadząca sprawę:

Katarzyna Marciniak
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
ul. Mątewska 17
piętro III, pokój 310
tel. 52 35-92-287
email: k.marciniak@inowroclaw.powiat.pl

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 48
Podmiot udostępniający: Powiat Inowrocławski
Nazwa dokumentu: Zaświadczenie potwierdzające prowadzenie przez podmiot który nabywa paliwo stałe, instalacji spalania innej niż instalacja spalania o nominalnej mocy cieplnej mniejszej niż 1 MW.
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Marciniak
Osoba, która udostępnia informację: Katarzyna Marciniak
Data wytworzenia informacji: 26.06.2024 11:15:34
Data udostępnienia informacji: 26.06.2024 13:23:14
Data ostatniej aktualizacji: 27.06.2024 13:47:12
Rejestr zmian