Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Kierownikiem jest Żaneta Walczak-Borowska
ul. Mątewska 17
88-100 Inowrocław
tel. 52 3592 237

Do podstawowych zadań Referatu ds. zamówień publicznych należy w szczególności:

  1. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i obowiązujących regulaminów udzielania zamówień publicznych w Starostwie;
  2. prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji przetargowej;
  3. opisywanie faktur i rachunków realizowanych w Starostwie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
  4. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Starostwa i powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych;
  5. rejestr faktur, kontrola realizacji zadań w terenie;
  6. sprawdzanie aktualizacji przepisów prawa;
  7. współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych;
  8. informowanie o szkoleniach;
  9. opracowywanie projektów i zmian do Regulaminów Zamówień Publicznych;
  10. dbałość o prawidłowość stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych w zakresie prawa zamówień publicznych.
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 264
Podmiot udostępniający: Powiat Inowrocławski
Nazwa dokumentu: Referat ds. zamówień publicznych
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Cezary Wawrzyniak
Osoba, która udostępnia informację: Cezary Wawrzyniak
Data wytworzenia informacji: 28.06.2024 08:44:08
Data udostępnienia informacji: 01.07.2024 07:48:20
Data ostatniej aktualizacji: 01.07.2024 10:31:45
Rejestr zmian