Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
1. Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu.
3. Prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe.
4. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.
Jednostka kontrolująca: ZUS
Okres objęty kontrolą: 31 sierpnia 2018 r., 3 września 2018 r. - 5 września 2018 r., 13 września 2018 r., 18 września 2018 r. - 19 września 2018 r.
Raport z wizyty monitorującej dostępny jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich przy ulicy Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław, I piętro, pokój 120.
Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy starostwa, wyłącznie w obecności pracownika wydziału Pani Aliny Matuszak.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 12318 |
Podmiot udostępniający: | Powiat Inowrocławski |
Nazwa dokumentu: | Protokół kontroli |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Sylwia Radajewicz |
Osoba, która udostępnia informację: | Jakub Najdowski |
Data wytworzenia informacji: | 02.10.2018 12:25:26 |
Data udostępnienia informacji: | 02.10.2018 12:25:26 |
Data ostatniej aktualizacji: | 02.02.2021 12:11:12 |
Rejestr zmian |