Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Udostępnianie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków – Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław, parter - pokój 105.
Obsługa interesantów – codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 07.30 – 15.30 (przerwa 11.00 – 11.30)
Kontakt e-mail: geodezja@inowroclaw.powiat.pl
Kontakt telefoniczny: +48 52 359 21 15
Sposób złożenia wniosku:
Opłaty:
Formy dokonywania płatności:
Terminy udostępnienia dokumentów:
Materiały Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Powiatowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny obejmuje następujące materiały:
Materiały Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego udostępniane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od dnia skutecznego złożenia wniosku.
W przypadku formalnych braków we wniosku wnioskodawca wzywany jest o ich uzupełnienie w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania.
Opłatę pobiera się przed sporządzeniem i wydaniem materiałów.
Wypisy i Wyrysy z Ewidencji Gruntów i Budynków
Wypisy z rejestru gruntów do celów informacyjnych ( opiniodawczych ) wydawane są w dniu złożenia zamówienia.
Wypisy z rejestru gruntów i wyrysy z mapy ewidencyjnej do celów prawnych ( zawierające adnotację dotyczącą jakości danych ewidencyjnych oraz klauzulę upoważniająca do oznaczania nieruchomości w księdze wieczystej na podstawie tego dokumentu) realizowane są w terminie do 14 dni po wcześniejszym ustaleniu daty odbioru z pracownikiem Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Opłatę pobiera się przed sporządzeniem i wydaniem wypisów oraz wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków
Terminy realizacji, liczone w dniach roboczych, mogą ulec zmianie w przypadku konieczności zaktualizowania zapisów dotyczących danej nieruchomości w bazie danych ewidencji gruntów i budynków lub w zależności od wielkości zamówienia.
Podstawy prawne:
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Podmiot udostępniający: | Powiat Inowrocławski |
Nazwa dokumentu: | Biuro Obsługi Interesantów |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Cezary Wawrzyniak |
Osoba, która udostępnia informację: | Cezary Wawrzyniak |
Osoba, która ostatnia zaktualizowała informację: | Cezary Wawrzyniak |
Data wytworzenia informacji: | 30.09.2020 14:00:52 |
Data udostępnienia informacji: | 30.09.2020 14:00:52 |
Data ostatniej aktualizacji: | 12.03.2021 13:02:14 |