Wykaz wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego, tablic (tablicy) rejestracyjnych oraz karty pojazdu
- Dowód rejestracyjny 54,00 zł
- Komplet nalepek legalizacyjnych 12,50 zł
- Pozwolenie czasowe wydane z urzędu 13,50 zł
- Pozwolenie czasowe wydane na wniosek właściciela 18,50 zł
- Pozwolenie czasowe badawcze 363,00 zł
- Komplet nalepek legalizacyjnych 12,50 zł
- Tablice samochodowe 80,00 zł
- 1 tablica samochodowa (przyczepa , naczepa) 40,00 zł
- Tablice motocyklowe - 1 szt. 40,00 zł
- Tablice motorowerowe - 1szt. 30,00 zł
- Tablice indywidualne 1.000,00 zł
Tablice zabytkowe:
- samochodowe 100,00 zł
- motocyklowe 50,00 zł
- Tablice tymczasowe samochodowe 30,00 zł
- 1 tablica tymczasowa (przyczepa, naczepa) 15,00 zł
- Tablice tymczasowe motocyklowe - 1 szt. 12,00 zł
- Tablice tymczasowe motorowerowe - 1 szt. 12,00 zł
Tablice tymczasowe umożliwiające wywóz pojazdu za granicę:
- samochodowe 80,00 zł
- motocyklowe - 1 szt. 40,00 zł
- motorowerowe - 1 szt. 30,00 zł
- 1 tablica (przyczepa , naczepa) 40,00 zł
Opłaty ewidencyjne
- Dowód rejestracyjny 0,50 zł
- Pozwolenie czasowe 0,50 zł
- Zalegalizowane tablice (tablica) rejestracyjne 0,50 zł
Opłaty za dokonanie następujących czynności:
- Rejestracja pojazdu:
- pojazd nowy zakupiony w salonie - 161,50 zł (samochód osobowy, ciężarowy); 121,50 zł (motocykl, ciągnik, przyczepa, naczepa); 111,50 zł (motorower),
- przerejestrowanie pojazdu zarejestrowanego w innym urzędzie z wymianą tablic rejestracyjnch - 161,50 zł (samochód osobowy, ciężarowy); 121,50 zł (motocykl, ciągnik, przyczepa, naczepa); 111,50 zł (motorower),
- przerejestrowanie pojazdu z zachowaniem dotychczasowego numeru rejestracyjnego (z pozwoleniem czasowym) - 81,50 zł,
- przerejestrowanie pojazdu z zachowaniem dotychczasowego numeru rejestracyjnego (bez pozwolenia czasowego) - 67,50 zł,
- rejestracja pojazdu z zagranicy - 161,50 zł (samochód osobowy, ciężarowy); 121,50 zł (motocykl); 121,50 zł (przyczepa, naczepa); 111,50 zł (motorower),
- rejestracja tymczasowa na wniosek właściciela - 62,00 zł (samochód osobowy, ciężarowy); 37,75 zł (motocykl, ciągnik, motorower); 40,75 zł (przyczepa, naczepa),
- rejestracja indywidualna: 1081,50 zł (pojazd samochodowy); 581,50 zł (motocykl),
- rejestracja zabytku - 181,50 zł (pojazd samochodowy); 131,50 zł (motocykl),
- rejestracja pojazdu z powodu jego wywozu za granicę - 112, 00 zł (pojazd samochodowy); 65,75 zł (ciągnik, motocykl, przyczepa, naczepa); 55,75 zł (motorower),
- Wymiana tablic rejestracyjnych na wniosek właściciela:
- z pozwoleniem czasowym - 166,50 zł (pojazd samochodowy); 126,50 zł (motocykl, ciągnik, przyczepa, naczepa); 116,50 zł (motorower),
- bez pozwolenia czasowego - 147,50 zł (pojazd samochodowy); 107,50 zł (motocykl, ciągnik, przyczepa, naczepa); 97,50 zł (motorower),
- Wydanie wtórników dokumentów i tablic rejestracyjnych:
- wtórnik dowodu rejestracyjnego:
- bez pozwolenia czasowego - 54,50 zł,
- z pozwoleniem czasowym - 73,50 zł, - wtórnik pozwolenia czasowego - 19,00 zł
- wtórnik tablic rejestracyjnych:
- 53,00 zł (1 sztuka) - pojazd samochodowy, przyczepa, naczepa, ciągnik, motocykl,
- 93,00 zł (1 komplet) - pojazd samochodowy, przyczepa, naczepa, ciągnik, motocykl,
- 43,00 zł (motorower),
- Wymiana dowodu rejestracyjnego w związku ze zmianą danych - 68,50 zł.
Opłaty za czasowe wycofanie pojazdu z ruchu:
- samochody ciężarowe i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t.,
- ciągniki samochodowe,
- pojazdy specjalne,
- autobusy.
Wynoszą:
- na okres 2 m-cy 80,00 zł
- za każdy kolejny miesiąc - od 3 do 12 miesiąca 4,00 zł
- za każdy kolejny miesiąc - od 13 do 24 miesiąca 2,00 zł
- za każdy kolejny miesiąc - od 25 do 48 miesiąca 0,25 zł
Opłaty za czasowe wycofanie z ruchu samochodu osobowego wynoszą:
- na okres 3 m-cy 80,00 zł
- za każdy kolejny miesiąc - od 4 do 12 miesiąca 4,00 zł.
Powyższe kwoty należy wpłacać na:
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU
BANK SPÓŁDZIELCZY Oddział Inowrocław
Nr konta: 29 8149 0000 0022 6022 2000 0002
Wykaz opłat skarbowych
- Wydanie decyzji o wyrejestrowani pojazdu na wniosek strony 10,00 zł
- Poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii od każdej pełnej lub zaczętej stronicy 5,00 zł
- Wydanie zaświadczenia na wniosek strony 17,00 zł
- Złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis wypis lub kopia - od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) (zwolnienie z opłaty - dot. m.in. małżonek, wstępni, zstępni, rodzeństwo) 17,00 zł
Powyższe kwoty należy wpłacać na:
URZĄD MIASTA INOWROCŁAW
PKO Bank Polski S.A. w Warszawie.
Nr konta: 84 1020 1462 0000 7102 0313 0143
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje |
Podmiot udostępniający: |
Powiat Inowrocławski |
Nazwa dokumentu: |
Opłaty |
Skrócony opis: |
|
Osoba, która wytworzyła informację: |
Jakub Najdowski |
Osoba, która udostępnia informację: |
Jakub Najdowski |
Osoba, która ostatnia zaktualizowała informację: |
Krzysztof Torgowski |
Data wytworzenia informacji: |
05.10.2011 14:28:42 |
Data udostępnienia informacji: |
05.10.2011 14:28:42 |
Data ostatniej aktualizacji: |
28.12.2022 07:51:31 |